جراحت یک کودک و مادرش در پی شکسته شدن شیشه خودرو بدنبال تیراندازی نیروهای نظامی در ایرانشهر

به گزارش رسانک، بامداد یکشنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳، تیراندازی بدون ضابطه نیروهای لباس شخصی اداره آگاهی شهرستان ایرانشهر در منطقه کلینک تاج محمدخانی واقع در شهر ایرانشهر و اصابت گلوله به خودروی عبوری و شکسته شدن شیشه آن باعث مجروح شدن یک کودک و مادرش بصورت سطحی شد.

از هویت این شهروندان که به همراه خانواده خود در حال تردد بودند، تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، نیروهای اداره آگاهی در حال تعقیب و گریز یک خودروی سواری کوویک بودند که در پی تیراندازی بدون ضابطه و برخورد گلوله به شیشه درب عقب پژو پارس عبوری و سوراخ شدن آن، کودک و مادرش بر اثر برخورد تکه‌های شیشه مجروح شده‌اند.

گفته می‌شود بدنبال این حادثه که حوالی ساعت ۱ بامداد رخ داده، دو نفر مجروح به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته‌ و نیروهای اداره آگاهی پس از حضور در بیمارستان مدعی شده‌اند که سرنشینان خودروی کوویک تیراندازی کرده‌ و نیروهای نظامی نبوده‌اند. این در حالی است که خودروی تحت تعقیب جلوتر از خودروی پژو پارس در حال حرکت بوده است.

بر اساس گزارش های جمع آوری شده در سال ٢٠٢٣، تیراندازی های مستقیم نیروهای نظامی باعث کشته و زخمی شدن دستکم ١٢٠ شهروند بلوچ شده است. در بین این موارد ٨٠ نفر جان خود را از دست داده و ۴٠ نفر نیز زخمی شده‌اند که در میان این افراد ٩ کودک و ٣ زن وجود دارد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*