کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ در پی برخورد دو دستگاه خودرو در شهرستان سرباز

به گزارش رسانک، روز شنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳، در پی برخورد یک دستگاه تانکر با یک وانت سایپا سوختبر در روستای ملک آباد واقع در دهستان سرکور از توابع شهرستان سرباز، یک نفر از سرنشینان خودروی سوختبر بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و یک تن دیگر زخمی شد.

هویت سوختبر جان‌باخته، “میثم نارویی”، ۲۴ ساله، فرزند عزت و هویت سوختبر مجروح، “محمد‌رفیق نارویی”، ۳۵ ساله، فرزند یاگی، هر دو اهل روستای سیف‌آباد واقع در شهرستان لاشار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۱۵:۰۰، در روستای ملک آباد یک تریلی در حین سبقت به یک خودروی سایپا سوختبر برخورد کرده و باعث جان باختن راننده خودروی سوختبر و مجروح شدن شاگرد آن شده است.

گفته می‌شود که هفته آینده قرار بود مراسم عروسی میثم بر پا شود و او در حال تهیه وسایل و لوازم عروسی و زندگی بوده است.

بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، از ابتدای سال ٢٠٢٣ تا پایان سال، دستکم ٣٢١ نفر از سوختبران در حوادث مختلف، کشته و زخمی شده‌اند که در تیراندازی های مستقیم نیروهای نظامی ٢٨ سوختبر جان خود را از دست داده و ١٧ نفر زخمی شده‌اند. در حوادث جاده‌ای نیز ١٩۴ نفر جان خود را از دست داده و ۵٨ نفر نیز مجروح گشته‌اند. در تیراندازی افراد مسلح ناشناس نیز ٨ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر مجروح شده‌اند. در حوادث دیگری مانند سیل، آتش سوزی در محل ذخیره سوخت و یک مورد نامشخص نیز دستکم ١۴ نفر کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*