تصاویر چهار نفر از کشته‌شدگان حمله افراد مسلح از جمله فرمانده سپاه شهر بنت/ جیش العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت

به گزارش رسانک، صبح امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳، در پی حمله افراد مسلح به خودروی نیروهای سپاه و بسیج چهار تن از جمله فرمانده سپاه شهر بنت از توابع شهرستان نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شدند.

هویت چهار تن از کشته شده‌ها، “پرویز (عبدالله) کدخدایی” فرمانده سپاه شهر بنت، “سید جواد ساداتی”، “مجیب بلوچی”، هر دو سرباز وظیفه و “یوسف شیرانی”، رئیس شورای شهر بنت عنوان شده و از هویت نیروی نظامی مجروح تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است که در پی افراد مسلح ناشناس، فرمانده سپاه و بسیج شهر بنت و همراهان وی پس از خروج از مدرسه محله شیخان بنت، بعد از پایان یک مراسم مورد‌ هدف قرار گرفته که سه تن در دم جان خود را از دست داده و فرمانده سپاه به شدت مجروح شده و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سازمان جیش العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و طی اطلاعیه‌ای گفته است که علاوه بر کشته شدن فرمانده و دو محافظ وی، یک نفر دیگر از محافظان او مجروح شده است.

در این اطلاعیه آمده است که یک شهروند غیرنظامی به نام یوسف شیرانی، رئیس شورای شهر بنت در اثر انحراف گلوله های شلیک شده بصورت ناخواسته به شهادت رسیده است.

لازم به ذکر است این گروه مسلح مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران در دو حمله دیگر نیز صبح امروز در شهرستان‌های راسک و خاش به نیروهای نظامی آسیب رسانده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*