خرابی جایگاه‌های توزیع سوخت گاز خودروها در ایرانشهر و ایجاد صف‌های طولانی در میان بی‌تفاوتی مسئولان

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳، ویدئوی دریافتی نشان می‌دهد که بدلیل عدم توزیع مناسب گاز سی ان جی توسط مسئولان در جایگاه های سوخت ایرانشهر، صدها خودرو از شب و روز قبل در صف خرید گاز هستند.

بر اساس این گزارش، در شهرستان پهره (ایرانشهر) چند جایگاه سوخت قادر به توزیع گاز می‌باشند ولی همگی یا خراب هستند و یا بصورت کلی قسمت گاز را خاموش کرده‌اند و یک جایگاه دیگر نیز بدلیل سوءمدیریت در توزیع گاز، باعث شده تا صف‌های کیلومتری و طولانی تشکیل شوند.

یک شهروند با ضبط ویدیویی از جایگاه سوخت می‌گوید: مسئولان و خصوصا رئیس جمهور به این مسئله ورود کند و از خارج از کشور مهندس برای تعمیر این جایگاه‌ها بیاورد چون این در شان مردم نیست که چندین ساعت بخاطر هفت کیلو گاز در صف های طولانی منتظر باشند.

پیشتر نیز گزارش‌هایی مبنی‌ بر وجود این مشکل منتشر شده بود که یک شهروند با ضبط ویدیویی از جایگاه “پاک گوهر” واقع در محور ایرانشهر به سرباز می‌گفت: الان دو روز است که برای خودروها گاز توزیع نمی‌کند و بهانه می‌آورد که نیرو ندارم. بالای هفتصد یا هشتصد خودرو داخل صف هستند و‌ هیچ کسی هم جوابگو نیست. این مردم از دیروز و دیشب منتظر و بلاتکلیف هستند.

این شهروند با بیان اینکه از صبح امروز ساعت ۴ در صف دریافت گاز حاضر شده، گفته بود: روز گذشته نیز ساعت‌ها در صف مانده ولی در آخر مسئولان توزیع در جایگاه اعلام کرده‌اند زمان توزیع تمام شده و وی دست خالی برگشته است.

با توجه به عدم ارائه بنزین آزاد توسط جایگاه‌های سوخت و همچنین میزان کم بنزین سهمیه‌ای، بسیاری از شهروندان دارای خودرو با مشکلات جدی در شهرستان ایرانشهر مواجه هستند و مسئولان این شهرستان نیز نسبت به معضل سوخت کاملا بی‌تفاوت هستند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*