جیش‌العدل مسئولیت کشته شدن «ابوالقاسم پیری» در شهرستان سب و سوران را بر عهده گرفت

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، سازمان مسلح جیش العدل با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال تلگرام خود مسئولیت حمله به معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان سب و سوران سروان «ابوالقاسم پیری»، اهل زابل را برعهده گرفت و آن را  “عملیاتی هدفمند و مجازات اعمال نیروهای نظامی دانست”.

در این اطلاعیه آمده است: «به تمام نیروهای نظامی رژیم هشدار می‌دهيم که آنها اهدافی مشروع در مسیر سرنگونی این رژیم محسوب می‌شوند و به همین دلیل هرگونه هزینه جانی و روانی برعلیه آنها بر عهده خودشان است. توصیه ما به این دست از نیروها آن است که برای امرار معاش خود به دنبال یک شغل شرافتمندانه باشند. هدایت سازمان جیش العدل به مردم عادی آن است که از افراد نظامی فاصله بگیرند تا به صورت ناخواسته آسیبی به آنها نرسد.»

گفتنی است که شامگاه روز گذشته ۶ مهر ماه ۱۴۰۳، در پی حمله افراد مسلح در خیابان باهنر شهر سوران واقع در شهرستان سیب و سوران، معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان سیب و سوران در مغازه آب شیرین‌کن مورد هدف گلوله قرار گرفته که همزمان صاحب مغازه با نام “عبدالطیف دهواری” نیز بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*