جشن وحدت با چاشنی خون شهدای جمعه‌های خونین زاهدان و خاش

رسانک/ در طی روزهای گذشته (هفته آخر شهریور ۱۴۰۳) مسئولین رژیم جمهوری اسلامی ایران، با دعوت از برخی روحانیون اهل سنت از کوردستان و بلوچستان در تلاش است تا با برگزاری «جشن وحدت» وجهه خود را در ایران و جامعه جهانی غیر آن چیزی که است نشان دهد و این روحانیون را بازیچه دست خود کرده‌اند.

این اقدامات در حالی از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد که همچنان ملت بلوچ دادخواه خواهران و برادران خود در جمعه های خونین زاهدان و خاش است و رژیم ایران که دست هایش با خون ملت بلوچ قرمز گشته، سعی دارد با این سیاه بازی ها، رنگ خون را از دست هایش بزداید.

رژیم‌ جمهوری اسلامی ایران در حالی بین مردم به مناسبت هفته وحدت گل و شیرینی تقسیم می کند که حدود دو ‌سال پیش شهروندان بی دفاع بلوچ را به گلوله بست و بیش از صد و بیست نفر را شهید و صدها نفر را در جمعه های خونین زاهدان و خاش مجروح و معلول کرد.

این عوام فریبی تحت عنوان «هفته وحدت» در حالی از سوی رژیم انجام می شود که به گواه تاریخ، ملت بلوچ همواره در نظر رژیم مرکزگرای جمهوری اسلامی ایران، شهروندانی درجه چندم بوده اند و تنها سالی یکبار در هفته شوم وحدت برای گرفتن عکس یادگاری به یاد بلوچ ها و کوردها می‌افتند.

در حالی که خاک بلوچستان از خون فرزندانش گلگون است، برگزاری هفته وحدت معنایی جز دهن کجی به ملت دادخواه بلوچ ندارد. ملتی که در جمعه های اعتراضی نشان دادند از این رژیم گذشته و به سوی آزادی گام برداشته‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*