عدم ارائه سوخت به شهروندان دارای خودروی پلاک بلوچستان در تربت حیدریه

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که یک شهروند اهل استان بلوچستان و سیستان از عدم ارائه بنزین در جایگاه اختصاصی ایثار شهرستان تربت حیدریه از توابع استان خراسان رضوی به شهروندان دارای خودروی پلاک بلوچستان همراه با برخورد نامناسب و ناشایست خبر داده است.

این شهروند اهل زاهدان که خود را کارمند دولت معرفی می‌کند در این ویدئو می‌گوید: “ما آمدیم پمپ بنزین تربت حیدریه به ما گفتن لیتری ۲۰ هزار می‌فروشیم و به شما خودروی پلاک ۸۵ (زاهدان) بنزین نمی‌دهیم.”

گفتنی است که علاوه از عدم ارائه سوخت به این شهروند اهل زاهدان، وی توسط جایگاه داران در هنگام ضبط ویدئوی مورد تمسخر قرار گرفته و با اطمینان از درستی عمل خود او را با حرف و ادا درآوردن مورد تمسخر قرار داده‌اند.

این اقدام جایگاه داران نشان از این دارد که دستور از مقامات بالاتر به جایگاه داران رسیده تا به شهروندان بلوچ و پلاک استان بلوچستان و سیستان سوخت ندهند.

برخورد زننده و تبعیض آمیز جایگاه داران سوخت در چندین شهر ایران با شهروندان بلوچ باعث نارضایتی عمومی در بلوچستان شده و مردم خواستار پیگیری و رسیدگی مسئولان استانی در داخل بلوچستان و اعضای مجلس در تهران شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*