تداوم بی‌خبری از کودک چهار ساله پس از مفقود شدن در قلعه گنج و بی‌تفاوتی مسئولان دولتی با گذشت دو ‌هفته

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، بی‌خبری از یک کودک چهار ساله که روز جمعه ۹ شهریور ماه پس از خروج از منزل در محله فرج آباد شهر کله گنج (قلعه گنج) مفقود شده بود با گذشت دو هفته علیرغم تلاش‌های نیروهای مردمی همچنان ادامه دارد و خانواده وی از بی‌تفاوتی مسئولان شهرستان گلایه دارند.

هویت این کودک، “علی چمنی”، ۴ ساله، فرزند محمد و ساکن محله فرج آباد که با فرمانداری کله گنج حدود یک کیلومتر فاصله دارد، عنوان شده است.

خانواده علی می‌گویند: فرمانداری و سایر مسئولان بی‌تفاوت هستند و حتی پس از مراجعه به فرمانداری آقای فرماندار حاضر نشده از صندلی خودش بلند شود و با ما دیدار کند. اگر بچه خودشان گم شده بود آیا همین واکنش را نشان می‌دادند؟

گفته می‌شود که تیم های مردمی و نیروهای هلال احمر منطقه و کرمان در روزهای ابتدایی جهت پیدا کردن این کودک همکاری کرده‌اند ولی پس از سه روز تیم های مردمی تنها مانده و همچنان در حال تلاش برای پیدا کردن وی هستند و گمان ها جهت ربوده شدن او شدت یافته است.

گفتنی است که پدر این کودک کارگر ساده است و با هیچ کسی هم اختلاف نداشته است. از کسانی که اطلاعی از این کودک دارند با ما تماس بگیرند.

(توجه: تاریخ ضبط ویدئو ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*