سقوط خودروی یک شهروند به داخل چاله و وارد شدن خسارت بدلیل بی‌تفاوتی مسئولان سه ارگان دولتی در سراوان

به گزارش رسانک، شامگاه چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳، خودروی سواری یک شهروند در پی بی‌تفاوتی مسئولان اداره آب و فاضلاب، شهرداری و شرکت گاز شهرستان سراوان در زنگیان به داخل یک چاله سقوط کرد و دچار خسارت شد.

در این حادثه به کسی آسیب نرسیده ولی گفته می‌شود که سپر خودرو، گل‌گیرو و بخشی از قسمت زیرین خودرو دچار خسارت شدید شده است.

بر اساس این گزارش، مدتی پیش لوله متعلق به شبکه آبرسانی ترکیده و بدنبال عدم تعمیر آن از سوی اداره‌ آبفا، شرکت گاز نیز پس از کندن خیابان، خاک چاله ها را بر روی محل ترکیدگی لوله ریخته است و شهرداری نیز بدون توجه به این موارد و با عدم نصب و جاگذاری علائم هشدار دهنده و همچنین کوچک شدن خیابان باعث شده تا خودروها به سختی از این محل عبور کنند.

گفتنی است که شامگاه سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه نیز یک خودروی پژو ۴۰۵ بدلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده توسط شهرداری شهر شستون (سراوان) پس از ریختن خاک و مسدود کردن خیابان با خاکریز بلند برخورد کرده است.

لازم به ذکر است که عدم برنامه‌ریزی صحیح و نبود امکانات شهری و همچنین بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به جان و مال مردم همواره اتفاقات مشابهی را در سراسر بلوچستان رقم می‌زند که منجر به وارد شدن خسارات مالی و جانی به شهروندان می‌شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*