مجروح شدن یک سوختبر بلوچ در پی تیراندازی سارقین مسلح در شهرستان ایرانشهر

به گزارش رسانک، شب گذشته ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳، یک سوختبر بلوچ در پی تیراندازی سارقان مسلح به سمت یک خودروی سوختبر در محور بزمان به پهره (ایرانشهر)، حدفاصل شهر بزمان با اصابت گلوله بصورت سطحی زخمی شد.

از هویت این شهروند بلوچ که گفته شده اهل شهرستان فهرج می‌باشد تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، سرنشینان دو خودروی متعلق به سارقین اقدام به تیراندازی به سمت این خودروی پژو ۴۰۵ سوختبر کرده‌اند که پس از اصابت گلوله به موتور خودرو، راننده آن که مجروح بوده به همراه برادرش با برداشتن سوئیچ از خودرو خارج شده و به سمت کوه‌های اطراف پناه گرفته‌اند.

گفته می‌شود که سارقین نیز بدلیل اصابت گلوله به موتور خودرو نتوانسته‌اند خودروی سوختبر را به سرقت ببرند و سپس از محل متواری شده‌اند.

گفتنی است که جولان سارقان مسلح در ايرانشهر و منطقه بزمان و محورهای مواصلاتی این شهر با دلگان و زهکلوت و… در حالی افزایش یافته که مسئولان حکومتی و امنیتی هیچگونه توجهی به کشتار و سرقت‌های روزانه در این منطقه ندارند و در روز روشن نیز سارقان اقدام به سرقت و حمله به شهروندان می‌کنند.

لازم به ذکر است که افزایش سرقت های مسلحانه و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که در یک سال اخیر هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت تخصیص یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*