قتل یک نوجوان قربانی کودک همسری توسط پسر عمویش با انگیزه ناموسی در شهرستان نیکشهر

به گزارش رسانک، صبح روز شنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، یک نوجوان ۱۷ ساله بلوچ در شهر چانف واقع در شهرستان نیکشهر با تیراندازی مستقیم پسر عمویش پس از سه هفته از طلاق و جدایی از همسرش تحت عنوان انگیزه ناموسی در منزل پدرش به قتل رسید.

هویت این زن کشته شده، “نازنین بلوچی”، ۱۷ ساله، فرزند الله‌بخش و اهل روستای گوهچ واقع در حومه شهر چانف از توابع شهرستان نیکشهر عنوان شده است.

نازنین در یک خانواده کم‌توان از لحاظ اقتصادی و تحت سرپرستی مادرش که با سوزندوزی کسب درآمد می‌کنند، بزرگ شده و در سن ۱۴ سالگی با یکی از اهالی شهر چانف ازدواج کرده و حدودا سه هفته پیش، پس از سه سال زندگی بدنبال اختلافات عمیق چند ساله پیش آمده بین او و همسرش از او جدا شده و به منزل پدرش آمده بود که پسر عموی وی با هویت “ا. ب” از طلاق و جدایی او ناراحت و خشمگین بوده از چابهار محل سکونت خود در روز جمعه به منزل پدر نازنین رفته و او را مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد کشتن او را داشته که یکی از بستگان نازنین که در آنجا حضور داشته مانع این کار شده است.

گفته می‌شود که صبح روز بعد (شنبه ۱۷ شهریور) پسرعموی نازنین مجددا به منزل پدر او رفته و با سلاح کلت کمری نازنین را مقابل خواهر ۱۵ ساله‌اش، با شلیک دو گلوله به ناحیه سر مورد اصابت قرار داده و وی بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و سپس پیکر او توسط مادر و بستگانش به درمانگاه منتقل شده‌ است.

گفتنی است که قاتل پس از شلیک به نازنین از محل متواری شده و در تماس تلفنی به خانواده و بستگانش از اقدام خود خبر داده و عنوان کرده: “او (نازنین) به من التماس کرده که نکشمش ولی من کشتمش”.

بر اساس این گزارش، ضارب هنگام ضرب و شتم او یک روز قبل از قتل، از نازنین خواسته اعتراف کند که دلیل طلاق و جدایی او از همسرش رابطه پنهانی‌اش با یک مرد دیگر بوده ولی نازنین پاسخ داده که من هیچ شخص دیگری در زندگی ندارم و با کسی در تماس و رابطه نیستم و اصلا تلفن برای ارتباط ندارم.

لازم به ذکر است که همسر نازنین نیز بارها او را مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی یک بار او را از منزل بیرون کرده که با وساطت بستگان دوباره با هم ادامه زندگی داده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*