مجروح شدن یک شهروند بلوچ در پی ضرب و شتم توسط سارقین مسلح و سرقت خودرو وی در شهرستان خاش

به گزارش رسانک، صبح روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳، سارقین مسلح سرنشینان یک خودرو در نزدیکی پمپ اسکل آباد واقع در شهرستان خاش در محور زاهدان به خاش یک دستگاه خاور را پس از متوقف کردن و ضرب و شتم قرار دادن راننده و مجروح کردن وی، خودرو و بار آن را به سرقت بردند.

هویت شهروند مجروح شده، “ناصر براهویی”، ۲۹ ساله، متاهل و دارای فرزند و اهل اسماعیل آباد شهرستان خاش عنوان شده که پس از انتقال به بیمارستان این شهر، حال وی مساعد اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۹:۰۰ سارقین مسلح سرنشینان یک خودرو در نزدیکی پمپ کلچات، اسکل آباد یک دستگاه خودروی خاور با بار میوه را پس از ضرب و شتم راننده خودرو با قنداق اسلحه و مجروح کردن آن از ناحیه کمر، خودرو وی را به‌ همراه بار آن به سرقت برده‌ و از محل متواری شدند.

لازم به ذکر است که افزایش سرقت و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که پس از قتل عام مردم در جمعه خونین زاهدان و متعاقب آن اعتراضات گسترده مردمی، هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت جهت سرکوب مردم تخصیص یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*