کشته و مجروح شدن دو سوختبر از جمله یک کودک در پی واژگونی خودرو در شهرستان ایرانشهر

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳، ترکیدن لاستیک یک خودروی سوختبر در محور پهره به سرباز منجر به واژگونی خودرو شده و راننده خودروی سوختبر به شدت مجروح گشته که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و فرزند او نیز مجروح شده است.

هویت سوختبر جان باخته، “عزیز عیدوزهی (براهویی)”، حدودا ۳۴ ساله، فرزند ظاهر، متاهل و دارای فرزند و هویت کودک مجروح شده “عمران عیدوزهی (براهویی)”، ۱۱ ساله فرزند عزیز، هر دو  اهل شهرستان زاهدان عنوان شده است.

این حادثه در محور پهره (ایرانشهر) به سرباز در محدوده شهرستان ایرانشهر رخ داده و خودروی تویوتا وانت عزیز بر اثر ترکیدن لاستیک در حین رانندگی واژگونی شده که او به شدت مجروح شده و پس انتقال به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌ و فرزند او نیز که همراه وی بوده بصورت جزئی مجروح شده است.

بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، از ابتدای سال ٢٠٢٣ تا پایان سال، دستکم ٣٢١ نفر از سوختبران در حوادث مختلف، کشته و زخمی شده‌اند که در تیراندازی های مستقیم نیروهای نظامی ٢٨ سوختبر جان خود را از دست داده و ١٧ نفر زخمی شده‌اند. در حوادث جاده‌ای نیز ١٩۴ نفر جان خود را از دست داده و ۵٨ نفر نیز مجروح گشته‌اند. در تیراندازی افراد مسلح ناشناس نیز ٨ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر مجروح شده‌اند. در حوادث دیگری مانند سیل، آتش سوزی در محل ذخیره سوخت و یک مورد نامشخص نیز دستکم ١۴ نفر کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*