سازمان “جیش العدل” مسئولیت کشته شدن یکی از عناصر بومی اطلاعات سپاه در شهرستان تفتان را بر عهده گرفت

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، سازمان جیش العدل طی اطلاعيه‌ای اعلام کرد که با “هشیاری واحد اطلاعات و امنیت” این سازمان، “یک مجرم تحت تعقیب، از اعضای اطلاعات سپاه به نام ممتاز شیرزیی را در ادامه سلسله عملیات‌های پاکسازی” کشته‌اند.

در این اطلاعيه ضمن اشاره به کشته شدن وی در اسکل‌ آباد شهر خاش آمده است: “ممتاز در راس یک تیم ترور از عوامل اطلاعات سپاه در به شهادت رساندن یکی از مجاهدان سازمان جیش العدل به نام “مراد نوتیزهی” با نام سازمانی طارق نقش کلیدی داشته است و از اینرو ممتاز برای احرای عدالت تحت تعقیب سازمان بوده است.”

این سازمان همچنین به نیروهای رسمی نهادهای امنیتی، جاسوسین و مخبرین هشدار داده که “مرگ همچون سایه ای آنها را تعقیب می‌کند”.

گفتنی است که شامگاه دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳، افراد مسلح، دو تن از نیروهای محلی اطلاعات سپاه که سرنشینان یک خودروی پژو پارس بودند را در محور زاهدان به خاش و در حدفاصل اسکل آباد مورد هدف تیراندازی دادند که یک نفر در دم کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شده که حال وی وخیم است.

هویت یکی از نیروهای بومی کشته شده، “ممتاز شیرزیی”، ۴۵ ساله و اهل شهر تفتان واقع در ایالت بلوچستان با هویت شناسنامه‌ای “محسن شه بخش” فرزند شیرمحمد عنوان کرده و از هویت فرد مجروح تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفته می‌شود که ممتاز از اهالی شهر تفتان در ایالت بلوچستان در آن سوی مرز و از عوامل سپاه پاسداران بوده که با تشکیل تیم اقدام به ترور مخالفین جمهوری اسلامی می‌کرده که پس از اینکه هویتش افشا شده به داخل ایران رفته و سپاه برای وی شناسنامه با هویت “محسن شه بخش” تهیه کرده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*