کشته و زخمی شدن دو تن از عناصر نیروی اطلاعات سپاه توسط افراد مسلح ناشناس در شهرستان تفتان

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳، افراد مسلح ناشناس، دو تن از نیروهای محلی اطلاعات سپاه که سرنشینان یک خودروی پژو پارس بودند را در محور زاهدان به خاش و در حدفاصل اسکل آباد مورد هدف تیراندازی دادند که یک نفر در دم کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شده که حال وی وخیم است.

حال وش، هویت یکی از نیروهای بومی کشته شده، “ممتاز شیرزیی”، ۴۵ ساله و اهل شهر تفتان واقع در ایالت بلوچستان با هویت شناسنامه‌ای “محسن شه بخش” فرزند شیرمحمد عنوان کرده و از هویت فرد مجروح تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح خودروی شخصی ممتاز شیرزیی، نیروی بومی اطلاعات سپاه را در محور زاهدان به خاش و حد فاصل اسکل آباد مورد هدف قرار دادند که وی با اصابت چند گلوله جان خود را از دست داده و همراه وی نیز با اصابت چند گلوله به شدت مجروح شده است.

در این گزارش به نقل از منابع آمده: “ممتاز از اهالی شهر تفتان در ایالت بلوچستان در آن سوی مرز و از عوامل سپاه پاسداران بوده که با تشکیل تیم اقدام به ترور مخالفین جمهوری اسلامی می‌کرده که پس از اینکه هویتش افشا شده به داخل ایران رفته و سپاه برای وی شناسنامه با هویت “محسن شه بخش” تهیه کرده است.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*