جان باختن یک سوختبر مجروح در پی برخورد خودرو در شهرستان سراوان در پنجمین روز جراحت

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳، سوختبر بلوچ مجروح شده در روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، در پی برخورد خودرو با تپه در روستای کوهک واقع در شهرستان سراوان که به شدت مجروح شده و به بیمارستان رازی سراوان و از آنجا به بیمارستانی در تهران منتقل شده بود، در پنجمین روز جراحت بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

هویت این سوختبر، “حمزه نوتی زهی”، ۲۷ ساله، فرزند رشید، متاهل‌ و اهل روستای کناربست از توابع شهرستان شستون (سراوان) عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حمزه پس از بارگیری سوخت از شهر سراوان در محدوده روستای کوهک به دلایل نامعلومی کنترل خودروی خود را از دست داده و به یک تپه کنار جاده برخورد کرده و خودروی او دچار حریق شده که وی بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی به بیمارستان رازی سراوان منتقل شده است.

وی یک روز پس از آن بخاطر شدت جراحات وارده به بیمارستانی در تهران منتقل و صبح امروز شنبه در این بیمارستان جان خود را در پنجمین روز جراحت از دست داده است.

بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، از ابتدای سال ٢٠٢٣ تا پایان سال، دستکم ٣٢١ نفر از سوختبران در حوادث مختلف، کشته و زخمی شده‌اند که در تیراندازی های مستقیم نیروهای نظامی ٢٨ سوختبر جان خود را از دست داده و ١٧ نفر زخمی شده‌اند. در حوادث جاده‌ای نیز ١٩۴ نفر جان خود را از دست داده و ۵٨ نفر نیز مجروح گشته‌اند. در تیراندازی افراد مسلح ناشناس نیز ٨ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر مجروح شده‌اند. در حوادث دیگری مانند سیل، آتش سوزی در محل ذخیره سوخت و یک مورد نامشخص نیز دستکم ١۴ نفر کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*