آزاد شدن نوجوان ربوده شده توسط راننده تاکسی در زاهدان با وساطت و پادرمیانی معتمدین

به گزارش رسانک، بامداد امروز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، نوجوان ۱۶ ساله بلوچ که در روز جمعه ۲ شهریور ماه، توسط یک راننده تاکسی پس از پیاده شدن مادرش از خودرو جهت برداشت پول از عابر بانک در خیابان آزادگان شهر زاهدان ربوده شده بود، با پادرمیانی معتمدین محلی از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

هویت این نوجوان بلوچ، “زهیر سالارزهی”، ۱۶ ساله، فرزند عبدالله و اهل پهره (ایرانشهر) عنوان شده که بدلیل اختلافات مالی راننده تاکسی با افرادی از طایفه سالارزهی ربوده شده بود در حالی که او‌ خانواده‌اش هیچ ارتباطی با این اختلافات نداشته است.

بر اساس این گزارش، روز ۲ شهریور ماه هنگامی که زهیر به همراه پدر و مادر خود در شهر زاهدان با خودروی شخصی در حال تردد بودند، پس از خراب شدن خودرو، زهیر و مادرش برای رفتن به منزل بستگان خود یک تاکسی دربست کرده‌اند و مادر او در مسیر راه برای برداشت پول از عابر بانک در خیابان آزادگان از تاکسی خارج  شده که راننده تاکسی پس از پیاده شدن مادر او به همراه زهیر با سرعت از محل دور شده و زهیر را ربوده است.

پس از ربوده شدن زهیر توسط راننده تاکسی، مادر وی به تلفن همراه او تماس گرفته و او پاسخ داده و گفته راننده تاکسی می‌گويد افرادی که با من اختلاف دارند در حال تعقیب خودرو هستند و مادر وی که متوجه شده او ربوده شده از وی خواسته خود را از خودرو به بیرون پرت کند که راننده خودرو با گرفتن گوشی از زهیر به مادر او گفته من فامیل‌های شما را می‌شناسم و فرزند شما را توسط برادرم می‌فرستم و گوشی را قطع کرده و پاسخ نداده است.

گفته می‌شود پس از دو روز ناپدیدی و بی‌خبری از زهیر و راننده تاکسی، ربایندگان که همان راننده تاکسی بوده تماس گرفته‌اند و درخواست پول میلیاردی از خانواده در ازای آزادی زهیر کرده‌ بودند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*