اعتراض یکی از پرستاران زن بلوچ در ساختمان فرمانداری چابهار

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳، یکی از پرستاران و کادر درمان چابهار نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود در ساختمان فرمانداری این شهر که در حال برگزاری جلسه پیرامون اعتراضات کادر پزشکی این شهرستان برگزار شده بود، اعتراض کرد.

طی روزهای اخیر شماری از کادر درمان و پرستاران چابهار نسبت به وضعیت نامعلوم خود و عدم پرداخت مطالبات مزدی در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

گفته می‌شود که پرسنل پزشکی به شرکت هایی که با رانت خواری و پارتی بازی توانسته‌اند خدمات پزشکی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چابهار را بدست بگیرند، اعتراض دارند و از ابتدای سال تاکنون چندین ماه با عدم پرداخت حقوق، بیمه و همچنین معوقات و بلاتکلیفی طی پنج ماه اخیر مواجه بوده‌اند.

گفتنی است که تجمعات و اعتصابات همزمان توسط پرستاران و کادر درمان در چندین نقطه کشور همچنان ادامه دارد. پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌‌ها با اعتصاب خواستار «پرداخت مطالبات، اجرای صحیح قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، اجرای کامل قانون ارتقا بهره‌وری، اجرای فوق العاده خاص با ضریب مناسب، برخورداری مشمولین قانون مشاغل سخت و زیان آور از مزایای قانون، عدم تحمیل اضافه کار اجباری» شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*