کشته و مجروح شدن چهار شهروند بلوچ در پی سرقت مسلحانه از منزلی در شهرستان سراوان

به گزارش رسانک، شب گذشته ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳، سارقین مسلح که راکبین دو موتورسیکلت بودند به منزلی واقع در روستای جو‌بلوچان در شهرستان سراوان یورش برده و در پی مقاومت افراد حاضر در منزل آنها را مورد هدف گلوله قرار دادند که یک شهروند کشته و سه تن دیگر مجروح شده است.

هویت شهروند کشته شده، “محمد‌گل گمشادزهی”، حدودا ۲۲ ساله فرزند گل‌محمد، هویت سه شهروند مجروح، “علی حسین‌ زهی”، ۲۱ ساله فرزند سراج و “مسعود ارباب”، ۲۱ ساله و “ابوطالب (با فامیلی نامشخص)”، هر چهار نفر ساکن شهرستان سراوان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، چهار سارق مسلح به سلاح کلاشینکف و راکب دو موتورسیکلت به منزلی در روستای جوبلوچان واقع در شهرستان سراوان یورش برده و قصد سرقت اموال ساکنین و افراد حاضر در آن منزل را داشته‌اند که با مقاومت آنها و مشاجره لفظی بین سارقین، محمدگل با اصابت گلوله به سر جان خود را از دست داده و سه تن دیگر مجروح شده‌اند و به بیمارستان رازی سراوان منتقل شده که حال یکی از مجروحین وخیم است.

لازم به ذکر است که افزایش سرقت و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که پس از قتل عام مردم در جمعه خونین زاهدان و متعاقب آن اعتراضات گسترده مردمی، هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت جهت سرکوب مردم تخصیص یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*