کشته شدن یک سوختبر در پی تعقیب و گریز و تیراندازی توسط نیروهای نظامی و آتش سوزی خودرو در بندرعباس

به گزارش رسانک، روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، مامورین انتظامی با یک خودروی تویوتا هایلوکس در روستای بوستانو واقع در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، یک خودرو سوختبر را مورد تعقیب و گریز و تیراندازی مستقیم قرار دادند که منجر به اصابت گلوله به راننده خودرو و واژگونی و حریق خودرو و سوختگی ۹۰ در صد راننده شده و جان خود را از دست داده است.

هویت این شهروند جانباخته، «امیر آسمنه»، ۲۷ ساله، فرزند علی، متاهل و دارای یک فرزند و اهل روستای گچین واقع در شهرستان بندرعباس عنوان شده است.

گفته می‌شود که حوالی ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک خودروی تویوتا هایلوکس متعلق به نیروهای انتظامی شهرستان بندرعباس در مسیر محور بندرعباس به بندر پل در روستای بوستانو یک دستگاه خودرو سواری سوختبر را مورد تعقیب و تیراندازی مستقیم قرار داده که راننده خودرو با اصابت گلوله از ناحیه کلیه بشدت مجروح شده و منجر به واژگونی و دچار حریق شدن خودرو شده و راننده به خاطر عدم توان خروج از خودرو در پی مجروحیت اصابت گلوله دچار سوختگی ۹۰ درصد شده که با انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*