گرفتار شدن یک خودروی حامل کودک و‌ زن در رودخانه گویمرک سرباز بدنبال نبود پل

به گزارش رسانک، شامگاه امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، یک خودروی حامل اعضای یک خانواده از جمله کودکان و زنان بدلیل نبود پل مواصلاتی بر روی رودخانه گویمرک در شهرستان سرباز گرفتار شد.

بر اساس این گزارش، اعضای خانواده گرفتار شده در این سیل توسط مردم محلی از سیلاب نجات داده شده‌اند ولی خودروی حامل آنها که سمند می‌باشد داخل آب گرفتار شده است.

گفته می‌شود که نبود پل مواصلاتی باعث می‌شود که روزانه هزاران شهروند که محل سکونت آنها در سوی دیگر این شاخه از رودخانه سرباز می‌باشد، مجبورند از داخل رودخانه عبور کنند که گاها بدلیل عدم اطلاع از بارندگی و جاری شدن سیل از بالادست، گرفتار سیلاب می‌شوند.

یک شهروند با ضبط این ویدئو و ارسال آن نوشته: “در زمان انتخابات مسئولان چند بولدوزر به محل می‌آورند و همیشه قول می‌دهند که کار ساخت پل را آغاز می‌کنند ولی در عمل اصلا مشخص نیست این بودجه‌ها کجا اختلاس می‌شوند.”

لازم به ذکر است که شاخه رودخانه گویمرک یکی از رودخانه های طولانی در شهرستان سرباز می‌باشد که در امتداد آن هزاران نفر از داشتن پل محروم هستند و هنگام بارندگی و طغیان رودخانه در سوی دیگر آن گرفتار می‌شوند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*