تکمیلی-مجروح شدن سوختبر در پی تعقیب و گریز و تیراندازی توسط نیروهای نظامی و آتش سوزی خودرو در راین/ یکی از مجروحان جان باخت

مجروح شدن سوختبر در پی تعقیب و گریز و تیراندازی توسط نیروهای نظامی و آتش سوزی خودرو در راین/ یکی از مجروحان جان باخت

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳، نیروهای انتظامی با یک خودروی سواری پژو پارس پلاک شخصی در ورودی شهر راین واقع در بخش مرکزی شهرستان کرمان، یک خودروی سوختبر را مورد تعقیب و گریز و تیراندازی قرار دادند که منجر به واژگونی و حریق خودرو شده ودو سرنشین آن که برادر هستند، مجروح شده و یک نفر از آنها حدود بیست و چهار ساعت بعد از حادثه جان خود را از دست داد.

هویت این دو سوختبر بلوچ، “عبدالغنی شهلی‌بر” ۲۰ ساله و “رضا شهلی‌ بر”، ۳۰ ساله، متاهل و دارای دو فرزند، هر دو فرزندان علیرضا و اهل روستای کلینک واقع در بخش مرکزی شهرستان پهره (ایرانشهر) عنوان شده است.

صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، “عبدالغنی شهلی بر” بدلیل جراحات و سوختگی شدید پس از حریق خودرو جان خود را از دست داده است.

بر اساس این گزارش، این دو برادر از کرمان بارگیری کرده که در حدفاصل ایست بازرسی شهر راین توسط یک خودروی پژو پارس پلاک شخصی مامورین انتظامی مورد تعقیب قرار گرفته و مامورین به سمت خودرو آنها شلیک مستقیم کرده که منجر به انحراف خودرو از مسیر حرکت و واژگونی آن شده است.

بدنبال این حادثه، رضا که راننده خودرو بوده در حین واژگونی به بیرون پرتاب شده و از ناحیه هر دو پا به شدت مجروح شده و استخوان‌های آن شکسته و عبدالغنی بدلیل گیر گردن در خودرو دچار سوختگی شده که با کمک مردم از خودرو خارج شده و هر دو به بیمارستان منتقل داده شده‌اند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*