خودکشی دو پزشک اورژانس بيمارستان‌‌های سراوان در کمتر از یک ماه

به گزارش رسانک، روزهای ۱ و ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳، دو پزشک اورژانس بیمارستان‌های “رازی” و “ایرانمهر” شستون با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده و در اثر آن جان خود را از دست داده‌اند.

هویت این دو پزشک، “مهران خسروانيان”، اهل اصفهان و فارغ التحصيل رشته‌ پزشكی از دانشگاه يزد، دکتر اورژانس بیمارستان‌های رازی و ایرانمهر و “فاطمه رضايی پور”، اهل مشهد و دکتر اورژانس بیمارستان رازی عنوان شده است.

دکتر مهران بیش از سه سال در بیمارستان‌های رازی و ایرانمهر شهرستان سراوان مشغول به کار بوده که پس از تسویه حساب با این دو بیمارستان به اصفهان منزل خود رفته و اقدام به خودکشی کرده است و خانم دکتر فاطمه در منزل شخصی خود در شهر زاهدان با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده و با انتقال به بیمارستان امام علی زاهدان در شب چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه در این بیمارستان جان خود را از دست داده است.

و دکتر مهران در تاریخ یکم مرداد ماه در منزل خود در اصفهان با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است.

گفته می‌شود که بین این دو خودکشی ظاهراً هیچ ارتباطی وجود ندارد اما تعدادی از همکاران آنها خودكشی اين دو پزشک را شيفت‌های سنگين و عدم پرداخت حقوق متناسب با جايگاه شغلی را علت اصلی خودكشی كادر درمان عنوان کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*