احراز هویت دو دختر نوجوان جان باخته در پی آتش سوزی در یک منڈی در جیرفت

به گزارش رسانک، هویت دو دختر نوجوان که در روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳، در پی آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهر جیرفت از توابع استان کرمان که از آن به عنوان مندی (محل دپوی سوخت) استفاده می‌شد، بر اثر سوختگی مجروح شده بودند و یکی از آنان جان خود را از دست داد بود و دختر دیگر پس از دو روز جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد بود، احراز شد.

هویت این دو‌ دختر که با هم خواهر دو دوقلو بودند، “فرشته و فاطمه علی نقی‌زاده”، ۱۵ ساله و اهل جیرفت واقع در منطقه رودبار زمین بلوچستان عنوان شده است.

گفتنی است که روز جمعه در پی حریق یک منزل مسکونی که در قسمتی از منزل دپوی سوخت انجام می‌شد دو دختر نوجوان دچار سوختگی شده بودند که یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود و دختر دیگر با شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده بود که صبح روز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه پس از گذشت دو روز بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داده بود.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*