قطعی مکرر برق در شهرستان سرباز و مشکلات ناشی از آن

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، قطعی مکرر برق در شهرستان سرباز و عدم پاسخگویی مسئولان این اداره منجر به وجود آمدن مشکلات دیگری بدنبال آن شده است.

بر اساس این گزارش، این قطعی‌های طولانی مدت نه تنها زندگی روزمره مردم را مختل کرده، بلکه به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب، مشکلات دیگری از جمله قطعی آب و اینترنت را نیز به همراه داشته است.

گفته می‌شود که شهروندان سرباز بارها اعتراض خود را به مسئولین اداره برق اعلام کرده‌اند اما تاکنون پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکرده‌اند. بسیاری از اهالی این منطقه از عدم پاسخگویی مسئولین ابراز نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی جدی به این مشکل از سوی مقامات بالاتر هستند.

گفتنی است که خط انتقال برق از کلات تا پل سرباز بیشترین خاموشی‌ها را تجربه می‌کند و در این منطقه، تنها روستای کجدر دارای آنتن دهی است و سایر روستاها به دلیل نبود باتری در دکل‌های مخابراتی، از نعمت ارتباطات محروم مانده‌اند.

لازم به ذکر است که قطعی مکرر برق در این منطقه، زندگی مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است. در شرایط اضطراری مانند بیماری یا حوادث، عدم دسترسی به ارتباطات می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. این در حالی است که ایران برق خود را به کشورهای همسایه از جمله پاکستان صادر می‌کند. این موضوع باعث شده تا مردم سرباز نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و خواستار رسیدگی عادلانه به مشکلات خود باشند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*