کشته و زخمی شدن دستکم سه عضو یک خانواده در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در شهرستان تفتان

به گزارش رسانک، صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳، در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت یک خودرو در اسکل آباد واقع در شهرستان تفتان دو شهروند بلوچ از جمله یک زن و مرد با اصابت چندین گلوله جان خود را از دست داده و دستکم یک کودک خردسال مجروح شد.

هویت یکی از شهروند جان باخته، “ظاهر شهنوازی (سهراب‌زهی)”، فرزند بلوچ، متاهل و دارای فرزند و اهل اسلام آباد شهرستان خاش عنوان شده است.

از هویت شهروند جان باخته دیگر که گفته می‌شود همسر ظاهر می باشد به همراه هویت فرزند آنها که مجروح شده، تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، صبح امروز حوالی ساعت ۵:۰۰، ظاهر به همراه خانواده خود از منزل بستگان خارج شده و در پمپ بنزین اسکل آباد توسط افراد مسلح ناشناس خودروی او مورد هدف گلوله پی در پی قرار گرفته که وی با اصابت چند گلوله در دم جان خود را از دست داده و همسر و دستکم یک فرزند خردسال او به شدت مجروح شده و با انتقال به بیمارستان شهرستان خاش همسر وی جان خود را از دست داده و فرزند او تحت مراقب است.

از هویت و انگیزه ضاربان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس گزارش های جمع آوری شده در سال ٢٠٢٣، دستکم ١٩٢ شهروند بلوچ مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته اند که در بین آنها ١۵٠ نفر کشته و ۴٢ نفر زخمی شده‌اند. در بین این افراد دستکم پنج کودک و چهار زن نیز وجود دارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*