مجروح شدن یک شهروند بلوچ و تخریب وسایل خانه‌اش پی یورش توسط افراد مسلح ناشناس در شهرستان ایرانشهر

به گزارش رسانک، شامگاه جمعه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، افراد مسلح ناشناس که سرنشینان یک خودرو بودند به منزلی در روستای آبادان واقع در بخش ڈمن (دامن) از توابع شهرستان پهره (ایرانشهر) یورش برده و با خشونت و استفاده از اسلحه زنان و کودکان ساکنین منزل را در اتاقی حبس کرده و صاحب منزل را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده، وی را به شدت مجروح و اثاثیه خانه را نیز تخریب کردند.

هویت صاحب منزل، “ملک‌ محمد بامری”، فرزند خداد‌اد، متاهل و دارای فرزند و اهل روستای آبادان واقع در بخش دامن از توابع شهرستان ایرانشهر عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنج فرد مسلح سرنشین یک خودروی سواری به منزل ملک‌محمد یورش برده و با ایجاد رعب و وحشت برای کودکان و زنان اهل منزل با اسلحه و تهدید به کشتن، آنها را پس از گرفتن تلفن همراه در اتاقی حبس کرده و پدر خانواده را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و از ناحیه پهلو و پا مجروح کرده و وسايل منزل را تخریب کرده و محل را ترک کردند.

گفته می‌شود که این پنج فرد مجهز به سلاح‌های سرد و گرم بوده و صورت خود را با چپیه پوشانده بودند و صاحب منزل نیز فردی بدون حاشیه است و هیچ مشکلی با فرد یا افرادی ندارد تا به آنها مشکوک شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*