جان باختن سه شهروند بلوچ پس از تعقیب و گريز توسط نیروهای نظامی در کویر طبس در اثر تشنگی

به گزارش رسانک، روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، پیکر سه شهروند بلوچ که پس از تعقیب و گریز توسط نیروهای نظامی در اثر تشنگی و گرسنگی در کویر طبس جان داده بودند، با گذشت نزدیک به دو هفته که پس از تعقیب و گریز به سمت کویر طبس فرار کرده بودند، توسط بستگان و آشنایان آنها کشف شد.

هویت این سه شهروند جان باخته، «‌محمدگل شه‌بخش» ۴۶ ساله، فرزند محمد عمر، متاهل و دارای پنج فرزند، «یاسر شه‌بخش» ۳۵ ساله، فرزند عبدالله، متاهل و دارای سه فرزند و «ابراهیم نوتی‌زهی» ۲۷ ساله، جملگی اهل روستای دومگ در منطقه شورو از توابع شهرستان زاهدان عنوان شده است.

این شهروندان حدودا دو هفته پیش با موتورسیکلت از زاهدان به مقصد مشهد حرکت کردند که در نزدیکی مشهد توسط نیروهای نظامی مورد تعقیب و گریز قرار گرفته و به سمت کویر طبس رفته‌اند که در آنجا با گم کردن راه بر اثر تشنگی و گرسنگی شدید جان خود را از دست داده‌اند.

گفته می‌شود که پس از ناپدید شدن آنها و پرس و جوی خانواده و بستگان مشخص شده به سمت کویر رفته‌ و به احتمال زیاد گم شده‌اند و خانواده و بستگان با تشکیل تیم‌های جستجوگر پس از تلاش صبح جمعه پیکر آنها را که با موتورسیکلت‌های خود فاصله داشته اند، پیدا کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*