ویدئویی از لحظه برخورد خودروی سوختبر با خودروی عبوری در پی تعقیب توسط نیروهای امنیتی در میناب

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳، در پی تعقیب و گریز یک خودروی سوختبر توسط خودروی هایلوکس کالا قاچاق شهرستان میناب در محور میناب به بندرعباس منجر به برخورد خودروی سوختبر با خودروی حامل یک خانواده شده و دچار حریق شده که دستکم پنج تن از سرنشینان دو خودرو در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده است.

از هویت این شهروندان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی با استفاده از خودروی شخصی اقدام به تعقیب خودروی سوختبر کرده‌اند که پس از برخورد مرگبار این خودرو با خودروی عبوری و دچار حریق شدن دو خودروی حادثه دیده، از محل فرار کرده‌اند.

گفته می‌شود که پس از این حادثه، دو خودرو بلافاصله دچار حریق شده‌اند و پنج سرنشین دو خودروی سوختبر و عبوری در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است که رسانه‌های حکومتی بدون نام بردن از خودروی هایلوکس کالا قاچاق و متواری شدن نیروها پس از حادثه، آن را صرفا برخورد خودروی سوختبر با خودروی حامل یک خانواده عنوان کرده اند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*