افزایش ناامنی در زاهدان/ آیا افراد مسلح با نهادهای امنیتی هماهنگ عمل می‌کنند؟!

به گزارش رسانک، یک ویدئوی دریافتی که تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته یک منزل در بلوار جانبازان شهر زاهدان است، نشان می‌دهد که افراد مسلح ناشناس با خیال راحت در حال تیراندازی به سمت یک منزل هستند و به هیچ کسی اجازه نزدیک شدن نیز نمی‌دهند.

این ویدئو در بامداد ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳ و حوالی ساعت سه ضبط شده و در آن افراد مسلح ناشناس به منزلی با شلیک و شکستن قفل درب به راحتی وارد شده و تعدادی نیز با تهدید و شلیک هوایی از شهروندان برای نزدیک شدن به صحنه ممانعت می‌کنند.

طبق ویدئوی رسیده ظاهرا سرنشینان مسلح دو خودرو که یکی از آنها در تصویر دیده می‌شود و هفت نفر می‌باشند بدون ترس و واهمه با شلیک به قفل درب یک خانه و با شکستن آن وارد منزل شده و دو فرد از آنها در کنار درب با تهدید با نشانه رفتن با اسلحه و اشاره دست مانع نزدیک شدن شهروندان به صحنه تیراندازی می‌شود و پنج نفر با وارد شدن به منزل، پس از حدود پنج دقیقه از منزل خارج شده و محل را ترک می‌کنند.

از جزئیات بیشتر و انگیزه و هویت این افراد تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دست نیست و با توجه به نحوه اقدام آنها که با خونسردی و کنترل وضعیت و شرایط محیط و تجهیزات مجهز نظامی همراه بود گمان غالب بر نیروی نظامی و امنیتی بودن آنها است.

افزایش ناامنی و جولان افراد مسلح و سارقین مسلح در بلوچستان و خصوصا شهر زاهدان که بواسطه حضور نیروهای امنیتی و نظامی و برپا کردن ایست و بازرسی های متعدد به یکی از امنیتی ترین شهرهای ایران تبدیل شده، باعث گشته تا با توجه به کنترل ورود و خروج شهروندان به این شهر هماهنگ بودن مخلان امنیت با نهادهای امنیتی دور از ذهن نماند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*