کشته شدن یک شهروند بلوچ توسط پسرش و دفن جسد آن در حیاط منزل در زاهدان

به گزارش رسانک، روز گذشته ۳ مرداد ماه ۱۴۰۳، یک شهروند بلوچ که از تاریخ ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۳ ناپدید شده و هیچ اطلاعی از سرنوشت وی نبود، با اعتراف پسرش در تماس تصویری با بزرگان طایفه مشخص شده که به قتل رسیده و در حیاط منزلش دفن شده است.

هویت شهروند جان‌باخته، “هاشم براهویی (عیدوزهی)”، ۴۵ ساله، متاهل و دارای چهار فرزند و اهل منطقه شیرآباد زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، هاشم پس از سه روز از عید فطر ناپدید شده و خانواده و بستگان وی در جستجوی وی بودند و در همین مدت ناپدید شدنش، فرزند او نیز از منزل خارج شده و به منزل بازنگشته بود و به تماس‌های مکرر خانواده جهت بازگشت پاسخ منفی داده بود.

بدنبال ناپدید شدن پدر و پسر بصورت همزمان خانواده و بزرگان طایفه به این رفتار پسر مشکوک شده و بارها در مورد سرنوشت پدرش سوال کرده بودند که وی پاسخ نداده تا اینکه روز گذشته در تماس تصویری با بزرگان و ریش سفیدان طایفه به قتل پدرش اعتراف کرده و محل دفن آن در حیاط منزل را افشا کرده است.

گفتنی است که پس از اعتراف به قتل و دفن آن در حیاط منزل خانواده و بزرگان طایفه با هماهنگی پلیس محل را حفاری کرده و با جسد شهروند مفقود شده برخورد کرده و به پزشک قانونی منتقل کرده‌اند.

از انگیز این فرد برای کشتن پدرش تا لحظه‌ تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*