نجات معجزه‌آسای یک راننده تانکر توسط شهروندان بلوچ پس از واژگونی و حریق خودرو در سرباز

به گزارش رسانک، بامداد امروز دوشنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۳، شماری از اهالی دهستان سرکور در اقدامی شجاعانه پس از واژگونی و حریق یک خودروی تانکر حامل قیر در سه راهی “زبری بوگ” واقع در محور سرباز به پهره (ایرانشهر) با از خودگذشتگی توانستند راننده تانکر حادثه دیده را نجات دهند و ثانیه‌هایی بعدتر شاهد انفجارهای متوالی ناشی از آتش‌سوزی باشند.

از هویت راننده این خودرو که پس از واژگونی خودرو مجروح شده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در نیست ولی گفته می‌شود که اهل شهرستان بوده است.

بر اساس این گزارش، پس از واژگونی خودرو بدلیل اشتعال زا بودن قیر، این خودرو دچار حریق شده و قیر ریخته شده نیز به منازل مسکونی روستای زبری بگ سرازیر شده و اهالی روستا مجبور شده‌اند برخی از منازل را تخلیه کنند.

گفته می‌شود که شهروندان محل توانسته با کمک همديگر جلوی پیشروی آتش را نیز بگیرند و در این حادثه به کس دیگری آسیب نرسیده است.

از علت دقیق وقوع این حادثه اطلاع دقیقی در دست نیست ولی برخی منابع استفاده بی مورد یک خودرو از لامپ های زنون را دلیل این حادثه عنوان کرده و برخی دیگر حادثه خیز بودن سه راهی زبری بگ، بدلیل واقع شدن در سرازیری تند محور مواصلاتی را از عوامل وقوع این حادثه بیان کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*