کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ و یک عابر پیاده در پی تیراندازی نیروهای نظامی و واژگونی خودرو در شهرستان ایرانشهر

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳، تیراندازی نیروهای نظامی به سمت یک خودروی سایپای سوختبر در محمدآباد واقع در شهرستان ایرانشهر منجر واژگونی و حریق خودرو شده که در پی آن یک سوختبر جان باخته و یک سوختبر دیگر به همراه یک عابر پیاده دچار سوختگی و جراحات شدید شده‌اند.

هویت شهروند جان باخته، “خالد دهانی”، فرزند احمد و اهل محمدآباد واقع در شهرستان پهره (ایرانشهر ) و هویت سوختبر مجروح “احمد” (فامیلی نامشخص) عنوان‌ شده و هویت دیگر شهروند مجروح که عابر پیاده بوده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی بدون هشدار قبلی به سمت این خودرو تیراندازی کرده‌اند که این امر موجب به هم خوردن تعادل خودرو شده و واژگونی آن را در پی داشته است.

بدنبال واژگونی، این خودرو بلافاصله دچار حریق شده‌ که یک نفر از سرنشینان آن بدلیل جراحات وارده جان خود را از دست داده و همراه وی نیز از ناحیه پا دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شده است.

سوختبری از معدود کارهایی است که بسیاری از شهروندان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان به آن روی آورده‌اند که گاها تیراندازی نیروهای نظامی و امنیتی و همچنین حوادث جاده‌ای جان آنها را تهدید می‌کند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*