تکمیلی-کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای اطلاعات نیروی انتظامی توسط افراد مسلح در سراوان

کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای اطلاعات نیروی انتظامی توسط افراد مسلح در سراوان

به گزارش رسانک، بامداد امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳، رسانه‌های جمهوری اسلامی با تایید خبر حمله به نیروهای نظامی در سراوان از کشته و مجروح شدن تعداد دو نیروی نظامی خبر دادند.

گفتنی است نیروهای نظامی و اطلاعاتی سراوان که با  لباس مبدل بلوچی و با یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس‌ بودند در شهرک سبحان شهر سراوان توسط افراد مسلح با شلیک مستقیم مورد هدف گلوله قرار گرفتند که شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

هویت یک تن از جان باختگان طبق اعلام رسانه‌های جمهوری اسلامی، سروان “محمود مطهری” اهل زابل عنوان شده و به هویت دیگر نیروها اشاره ای نشده است.

بر اساس گزارش منتشر شده رسانه‌های جمهوری اسلامی مهاجمان را سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مسلح عنوان کردند که اقدام به ترور سرنشینان واحد گشت پلیس شهرستان سراوان کرده‌اند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، نیروهای مورد هدف قرار گرفته شده سرنشین یک خودروی تویوتا هایلوکس پلاک شخصی که متعلق به نیروی بومی اطلاعات سپاه به نام “اورنگ سوریزهی” بوده‌اند که با لباس مبدل بلوچی و غیر نظامی در حال تردد بوده‌اند.

گفتنی است که پیشتر اخبار تایید نشده‌ای از مجروح شدن یک تن از نیروهای بومی اطلاعات با هویت «اورنگ سوریزهی» منتشر شده بود که مشخص شده وی از این تیراندازی جان سالم به در برده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*