کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای نظامی در سراوان

به گزارش رسانک، روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳، دو سوختبر بلوچ راکب موتورسیکلت در مسیر مرزی پتکوکی واقع در منطقه کله‌گان از توابع شهرستان سراوان، توسط نیروهای هنگ مرزی پاسگاه “بن‌ سر” بدون ایست و هشدار قبلی مورد هدف گلوله قرار گرفته یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و یک تن دیگر مجروح شده است.

هویت سوختبر جان‌ باخته، “جمشید (جما) گمشادزهی”، حدودا ۲۱ ساله، فرزند محمد، متاهل و دارای یک فرزند خردسال و هویت سوختبر مجروح، “اکرم گمشادزهی”، ۲۰ ساله، فرزند شاهمراد، متاهل، هر دو اهل سراوان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۳:۰۰، نیروهای پاسگاه بن‌سر با کمین در مسیر تردد سوختبران موتوری در مسیر پتکوکی واقع در منطقه کله‌گان از توابع شهرستان سراوان، بدون ایست و هشدار قبلی به سمت موتورسیکلت این دو سوختبر که در حال بازگشت به منزل بودند شلیک کردند که راننده موتورسیکلت با اصابت چند گلوله جان خود را از دست داده و دیگر راکب آن با اصابت یک گلوله از ناحیه دست مجروح شده و توسط نیروهای نظامی هنگ مرزی به بیمارستان رازی سراوان انتقال داده شده است.

گفتنی است که پیکر جما به همراه مجروح به بیمارستان منتقل شده و با مراجعه خانواده به بیمارستان برای تحویل جنازه، بیمارستان از تحویل خود داری کرده و عنوان کرده باید نامه تحویل جسد توسط هنگ مرزی کله‌گان تایید شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*