تکمیلی-کشته و زخمی شدن سه سوختبر بلوچ در پی برخورد دو خودرو در شهرستان راسک

کشته و زخمی شدن سه سوختبر بلوچ در پی برخورد دو خودرو در شهرستان راسک

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ٢١ تیر ماه ۱۴۰۳، در پی برخورد دو دستگاه خودروی تویوتا لندکروز و وانت سایپا سوختبر در مسیر پشامگ، نرسیده به دوراهی گرایگو واقع در شهرستان راسک یک سوختبر بلوچ جان خود را از دست داده و دو تن دیگر مجروح شدند.

هویت سوختبر جان باخته، “احسان بهرامزهی نضرت”، ٢٣ ساله، فرزند عبدالملک و هویت دو سوختبر مجروح “محمد بهرامزهی”، حدودا ۱۸ ساله، فرزند احمد و “کریم‌ بخش آرامش”، حدودا ۱۹ ساله، فرزند عبدالبشیر و همگی اهل روستای دیمَگان از توابع شهرستان سرباز عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، این حادثه در مسیر پشامگ، نرسیده به دوراهی گرایگو واقع در شهرستان راسک در پی برخورد دو خودروی سوختبر رخ داده که منجر به و واژگونی خودروی تویوتا شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح شده است. همچنین راننده خودروی سایپا نیز با جراحات جزئی مجروح شده است.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*