ولتاژ پایین برق در روستای حسین آباد گرون شهرستان دلگان و بی‌تفاوتی مسئولان اداره برق این شهرستان

به گزارش رسانک، امروز شنبه ٢٣ تیر ماه ۱۴۰۳، ولتاژ پایین برق در روستای حسین آباد گرون واقع در بخش جلگه چاه هاشم از توابع شهرستان دلگان باعث شده تا در فصل گرما اهالی این روستا با مشکلاتی مواجه شوند و بسیاری از وسایل برقی شهروندان از کار بیافتد.

بر اساس این گزارش، با شروع فصل گرما در این منطقه وضعیت برق به شدت افتضاح شده و نوسانات آن منجر به از کار افتادن بسیاری از وسایل برقی مانند یخچال و غیره شده و کولرها نیز بدلیل ولتاژ پایین روشن نمی‌شوند و غیرقابل استفاده شده‌اند.

گفته می‌شود که در این گرمای حدودا پنجاه درجه بسیاری از مردم که به زمین‌های کشاورزی می‌روند، مجبور هستند حوالی ظهر در زیر نخل های خرما استراحت کنند، شب هم بیرون از اتاق می خوابند.

این در حالی است که علیرغم درخواست های مکرر شهروندان برای رسیدگی به این وضعیت نابسامان از شورا و دهیار روستا و همچنین اداره برق شهرستان دلگان، تاکنون هیچگونه اقدامی جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است.

یک شهروند از اهالی روستای حسین آباد گرون می‌گوید: “چند ماه پیش مسئولان اداره برق شهرستان بهانه آوردند که تمام خانوارها باید اشتراک کنتور داشته باشند. این کار هم از طریق مردم و فشارهای شورا و دهیار انجام شد ولی همچنان هیچ اقدامی جهت افزایش ترانس برق در روستا صورت نگرفته و حتی از استان (زاهدان) هم  پیگیری کردیم ولی نتیجه ای عاید ما نشده است.”

این شهروند اضافه می‌کند: “مسئولان فقط وعده های امروز و فردا را به مردم می دهند. همان ضرب المثل (بزک نمیر بهار میاد است)، ما مردم از رئیس اداره برق شهرستان دلگان می‌خواهیم که یک ظهر یا یک شب را کنار ما سپری بکنند تا بدانند چه سختی هایی را مردم تحمل می‌کنند.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*