تداوم تلاش عمومی برای یافتن کودک گمشده در کوه های نیکشهر در روز ششم و دروغ‌پردازی مسئولان

به گزارش رسانک، امروز جمعه ٢٢ تیر ماه ۱۴۰۳، در ششمین روز از ناپدید شدن “امیرحمزه فولادی”، کودک ۹ ساله بلوچ و اهل روستای مُتسِنگ در کوه های نیکشهر و منطقه آهوران، تلاش های مردمی برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

گفتنی است شش روز از ناپدید شدن این کودک بلوچ می گذرد و با وجود تلاش افراد زیادی از اهالی منطقه به همراه سایر کسانی که از جاهای دیگر به محل رفته‌اند، تاکنون نتیجه ای در پی نداشته و ارگان های دولتی اقدامی هم انجام ندادند.

در همین راستا، علوی، رئیس هلال احمر شهرستان نیکشهر و بخشدار منطقه آهوران از حضور نیروهای امدادی دولتی برای پیدا کردن کودک گمشده خبر داده‌اند که مردم محلی این ادعاها را به شدت تکذیب کرده‌ و آن را دروغ پراکنی مسئولان این نهادها برای خالی کردن شانه از بار مسئولیت عنوان می‌کنند.

بخشدار بخش آهوران در حالی از بی نتیجه ماندن تلاش‌ها و درخواست های نماینده مردم منطقه در مجلس ایران و استاندار بلوچستان و سیستان جهت اعزام بالگرد به بهانه “مساعد نبودن جو” خبر داده که هوای منطقه هیچ مشکلی برای پرواز هلیکوپتر ندارد و مردم با تشکیل گروه‌های چند نفره و در گرمای تابستان در حال جستجوی این مودک می‌باشند.

لازم به ذکر است که اهالی منطقه از کسانی که سگ زنده یاب و یا کوادکوپتر دارند جهت پیدا کردن امیرحمزه درخواست کمک نموده اند تا به محل ناپدید شدن وی مراجعت کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*