وضعیت اسفناک امکانات در بیمارستان نبی اکرم زاهدان و بی توجهی پزشکان به وضعیت بیماران

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳، ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که بیمارستان نبی اکرم در شهر زاهدان بدلیل نبود امکانات و خراب بودن برخی از وسایل باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای بیماران شده و علاوه بر آن بی توجهی پزشکان نسبت به بیماران، این وضعیت را دوچندان نابسامان کرده است.

در این ویدئو گفته می‌شود که یک شهروند بلوچ که در محل کار دچار مصدومیت از ناحیه پا شده بود، پس از مراجعه به بیمارستان نبی اکرم زاهدان و عکسبرداری از طريق موبایل بدلیل خراب بودن دستگاه، پزشک متخصص توان تشخیص عکس پا و دست را نداشته است.

یک شهروند بلوچ می‌گوید: “این شهروند که کارگر است، پس از مصدومیت پا به بیمارستان نبی اکرم مراجعه کرده و با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان معادل پول یک روز کارگری از پای خود عکس گرفته و مسئول این بخش اقدام به چاپ آن نکرده و گفته است که با تلفن همراه عکس‌برداری کنید و به پزشک نشان دهید.”

این شهروند افزود: “پس از مراجعه به پزشک، پزشک متخصص توان تشخیص عکس پا با دست را نداشته و گفته است که مشکل دست شما چیست؟ در حالی که این عکس پا بوده است.”

به گفته این شهروند، پس از مشاهده عکس، پزشک بدون تشخیص مشکل پا اعلام کرده که باید گچ گرفته شود.

فقدان امکانات درمانی و نبود پزشک متخصص در بلوچستان و بی تفاوتی مسئولان به جان و سلامت شهروندان از دغدغه های مهم در سال‌های اخیر بوده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*