تکذیب همه شایعات در مورد حمایت اهل سنت از کاندیداهای ریاست دولت توسط فرزند مولوی عبدالحمید

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ١٢ تیر ماه ۱۴۰۳، مولوی حافظ “محمد طیب اسماعیل زهی”، فرزند مولوی عبدالحمید به همه شایعاتی که در فضای مجازی و توسط بعضی افراد خاص و برخی حساب های کاربری وابسته به ارتش سایبری رژیم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت مجموعه مسجد مکی و مولوی عبدالحمید از یک کاندیدای خاص در انتخابات ریاست دولت چهاردهم، پایان داد.

مولوی محمد طیب با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: “جامعه مدرسین حوزه علمیه مکی زاهدان هنوز هیچ تصمیمی نگرفته اند.”

گفتنی است که طی روزهای اخیر ادعای دروغین جلال جلالی زاده و همچنین بی احترامی “مسعود پزشکیان” در مناظره اول دور دوم انتخابات نسبت به مولوی عبدالحمید و با واکنش‌های شدیدی از سوی مردم خصوصاً در بلوچستان مواجه شده است.

مولوی محمد طیب همچنین تأکید کرده که اخبار منتسب به مجموعه مکی و مولوی عبدالحمید را از منابع و کانال های رسمی مولوی عبدالحمید و مجموعه مکی دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند.

لازم به ذکر است که اکثریت شهروندان بلوچ و روحانیون مردمی بلوچستان حضور در انتخابات را تحریم کرده و شرکت در آن را پشت کردن به خون کشته شدگان اعتراضات و جمعه های خونین زاهدان و خاش عنوان کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*