گزارشی از غرق شدن ناوچه ارتش/ ارتش تصاویر ویدیویی را بلافاصله پخش کند.

به گزارش رسانک به نقل از آواتودی طبق گزارش اختصاصی که از منابع مطلع به آواتودی رسیده روز یکشنبه قایق موشک انداز سپاه پاسداران «تایپ ۰۲۱ کلاس تندر» با شلیک دو موشک ناوچه ارتش در آبهای بین کنارک با جاسک را با بیش از ۴۰ خدمه غرق کرده است.

به دنبال این رویداد فرماندهی کل نیروهای مسلح (علی خامنه ای) خواهان مخفی‌کاری کامل خبری و سپس درج خطای انسانی توسط ارتش شده است!

منابع آواتودی می گویند بیانیه دیکته شده ستاد کل نیروهای مسلح که به نیروی دریایی ارتش تحمیل شده، در ساعات آینده مسئولیت این حادثه را متوجه ارتش می‌کنند. این در حالی است که از ناوچه جنگی جماران متعلق به ارتش هیچ موشکی شلیک نشده است!.

منابع ویژه می گویند ناوچه جماران هرگونه شلیک موشک را به طور کلی ثبت و تصویربرداری می‌کند و در صورت ادعای خطای انسانی این ناوچه ارتش هرچه سریعتر باید تصاویر به اصطلاح خطای انسانی را منتشر کند.

قایق تندر #سپاهتروریستیپاسداران پس از غرق کردن ناو ارتش از آبهای دریای عمان دور شده و به سمت خلیج فارس رفته است.

هنوز روشن نیست که سپاه پاسداران به طور عمدی این ناچه ارتش را هدف قرار داده یا شلیک دو موشک اشتباه بوده است!؟ ولی در حال حاضر سازمان اطلاعات سپاه (ساس) وارد عمل شده و کلیه عوامل مطلع درباره غرق شدن ناوچه ارتش را احضار کرده است.

اکنون اجساد دهها قربانی به بیمارستان #چابهار منتقل شده و نیروهای امنیتی و لباس شخصی منطقه بیمارستان را در کنترل گرفته و فضا را کاملا امنیتی کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*