کشته شدن چهار شهروند بلوچ در پی به آتش بستن یک خودرو توسط سپاه پاسداران در شهرستان مئگس (مهرستان)/ احراز هویت کشته شدگان

تکمیلی

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ ، بدنبال تیراندازی نیروهای سپاه پاسداران به سمت یک خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان مئگس چهار شهروند بلوچ کشته شدند.

هویت این شهروندان بلوچ ، “علی حملی” و “مسلم حملی” هر دو فرزند لال محمد اهل شهرستان سرباز (کلات) و “کاظم وهابی” فرزند ناصر و “حفیظ ریگی” فرزند درمحمد توسط رسانک محرز گشته است. 

گفته می شود این شهروندان که قصد رفتن به پیک نیک را داشته اند حوالی روستای “کاشکایی” از توابع شهرستان مئگس، بدون هشدار ایست مورد هدف آتش گسترده نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفته اند. 

گفتنی است که سپاه پاسداران در همان روز در خبری غیرواقعی اعلام کرد که گروهی تروریستی و قاتلین شهروندی به نام “عادل آسکانی” که یک روز قبل توسط سارقین مسلح در شهرستان پهره کشته شده بود، را کشته است.

لازم به ذکر است که علیرغم پیگیری های مستمر خانواده های این شهروندان و گذشت یک هفته از کشتن آنها، سپاه پاسداران و اداره اطلاعات شهرستان شستون پاسخی قانع کننده به خانواده ها نداده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*