چراغ سبز دادستان دُزاپ به شهرداری جهت تخریب منازل مسکونی شهروندان بلوچ/ تهديد فعالان مجازی توسط شمس آبادی

به گزارش رسانک، روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰، طی نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز بلوچستان با شهردار و اعضای شورای شهر دُزاپ، بر تعامل و همکاری های فی مابین تاکید شد. 

مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب دزاپ در این نشست گفت: صیانت از مدیران، جزء یکی از اولویتهای دادستانی است و مطمئن باشید از مدیرانی که با وجود شرایط نامناسب اقتصادی وارد میدان عمل می شوند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به جنایت تخریب منازل در محله قاسم آباد که در فضای مجازی افشا شده بود، گفت: ما در هر شرایطی حامی مدیران هستیم و با افراد به خصوص در فضای مجازی با جدیت برخورد خواهیم کرد و شخصا به این موضوع ورود خواهم کرد.

وی با تهدید فعالان فضای مجازی افزود: این امر یک موضوع عادی نیست و نمی توان با آن با ملایمت برخورد کرد بلکه باید با شدت و قاطعیت تمام با آن برخورد کرد.

این سخنان دادستان دزاپ در حالی مطرح شده که در پشت پرده مافیای قدرت و زمین خواری در شهرهای مختلف بلوچستان علی الخصوص شهر دُزاپ افراد متنفذ و مقامات امنیتی و نظامی و چه بسا مسئولان قضایی حضور دارند ولی دادستان هیچ اشاره ای به پیگیری و حل صورت مسئله نداشته است.

لازم به ذکر است که یک روز پس از نشست دادستان با شورا و شهردار دزاپ، ماموران شهرداری با حمایت چندین خودروی نظامی، شبانه به منطقه شیرآباد شهر دُزاپ یورش برده و چندین منزل مسکونی شهروندان بلوچ را تخریب کردند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*