پیام شما؛معاون سیاسی_اجتماعی استاندار جناب زینی وند بجای درست کردن ابرو زده چشم رو هم کور کرده و پرده از جنایات پشت پرده در حق ملت بلوچ برداشته است.

آقای زینی وند واقعا مردم استان مخصوصا مردم سیل زده دشتیاری، مردم بی سرپناه جنگلوک، زنان و دخترانی مورد تجاوز قرار گرفته، کوله بران اردنگی خور … از اینکه ۱۸ روز استاندار را ندیدی بسیار متأثر شدند مخصوصا وقتی که استاندار تهران بوده و ما فکر میکردیم تهران یک استان مستقل و مرکز ایران هستش، نمی‌دونستیم که تهران خود یکی از شهرهای استان بلوچستان و سیستان است.

ما مردم استان را ببخشید که بزور شما را بعنوان معاون سیاسی اجتماعی انتصاب کردیم و آرامش و تفریحات شما را بهم زدیم که باعث شده بچه سه ساله خودتان را ۱۲روز نبینید. شما در یزد چهار هزار واحد صنعتی با اون مساحت کوچک را مدیریت می‌کردید خداوند متعال بخاطر این ظلم و ستم که ما مردم بر شما و استاندار روا داشته ایم ما مردم استان را ببخشد.

حالا از شما معاون سیاسی اجتماعی استاندار چند سوال و درخواست داریم:

درخواست یک مناظره عادلانه با استاندار و جنابعالی در یک برنامه تلویزیونی بصورت زنده از شبکه هامون در مورد تقسیم و گستردگی و علت عقب ماندگی استان را داریم آیا این ناعادلانه نیست که تریبون و صداوسیما فقط در اختیار شما و نمایندگان دولت و یکطرفه باشد پس نظرات و صدای مردم و منتقدان و مطالبه گران از چه طریقی شنیده شود؟

جناب زینی وند یادمون هستش زمانی که در عرض یک ماه سه تا عملیات مسلحانه در استان انجام شد جناب استاندار موهبتی تقصیر را گردن استان انداخت چون استان گسترده است و از توان مدیریت ایشان خارج است!

جناب زینی وند شما گفتید که در یزد در کمال آسایش و آرامش بودید ولی شکر نعمت نکردید و حالا در استان بلوچستان و سیستان گرفتار شده اید این حرف شما یعنی توهین به استان و همه مردم استان می‌باشد طبق حرفهایتان شما از بهشتی زیبا با مردمان بسیار خوب بنام یزد به جهنمی با مردمان بسیار بد بنام بلوچستان و سیستان اومدید پس جناب زینی وند چرا جنابعالی استعفاء نمی‌دهید تا به آرامش برسید؟

جناب زینی وند شما تقریبا یکسال در این استان بعنوان معاون سیاسی اجتماعی استاندار حضور دارید در این مدت چه کار مثبتی انجام داده اید؟

جناب زینی وند بعلت گستردگی استان که از توان مدیریت استاندار و جنابعالی خارج است اون پنج هزار هکتار که ضمیمه خاک افغانستان شد از لحاظ مدیریت شما قابل توجیه می‌باشد ولی آیا تخلفات فرمانداران چندین شهرستان در استان بعلت گستردگی استان بود.

آیا اختلاس صد میلیون یورو بنام یونجه با ارز دولتی جهت اشتغالزایی با وجود استانداری و دیگر نهادهای بازرسی و غیره در سطح استان بعلت گستردگی استان بود؟

آیا خوردن بودجه چندین میلیارد تومان جهت آبرسانی به روستاهای سد پیشن و زیردان توسط رئیس آب فاضلاب روستایی و شرکا بعلت گستردگی استان بود؟

آیا اختلاس میلیاردی در شهرداری نصرآباد یا همون زابل جعلی بعلت گستردگی استان بود؟

آیا غصب زمین های آبا و اجدادی، کشاورزی و مسکونی سنددار و پلاک دار مردم توسط ادارات دولتی بعلت گستردگی استان است؟

آیا آتش زدن کارخانجات همچون بافت بلوچ و فروش دستگاه های آن بعنوان آهن قراضه بعلت گستردگی استان بود؟

آیا واگذاری سواحل بلوچستان به یک جوان اسپانیایی ایرانی آن هم غیرقانونی بعلت گستردگی استان بود؟

آیا اعتیاد گسترده مخصوصا به موادمخدر صنعتی بعلت گستردگی استان می‌باشد؟

آیا سوءتغذیه اکثر بچه های استان بعلت گستردگی استان می‌باشد؟
آیا نبود آب آشامیدنی برای مردم جنوب استان بعلت گستردگی استان می‌باشد؟
و آیا هزاران ظلم و ستم و تبعیض به مردم استان بعلت گستردگی استان می‌باشد؟

فکر نکنم این جهنم فقر و بدبختی و اعتیاد بعلت گستردگی استان بلوچستان و سیستان باشد؛ این نتیجه ضعف گسترده در مدیریت می‌باشد.

این ماحصل مدیریت سابق و حال در استان می‌باشد زمانی که در استان چندین فرماندار دست به اختلاس و تخلف میزنند این به مدیریت ضعیف در استانداری برمیگرده و ربطی به گستردگی استان ندارد.

جناب زینی وند یک مثال دیگر میزنم در زمانی که جناب روحانی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شدند هر دلار سه هزار و دویست تومان بود ولی حالا هر دلار بالاتر از هفده هزار تومان رسیده است قیمت های مسکن موادغذایی و دیگر کالاها سرسام آور شده است آیا باید حالا گفت بعلت گستردگی کشور ایران این مشکلات اقتصادی اجتماعی بوجود آمده دولت و مجلس هیچگونه نقش و تقصیری نداشتند و باید جهت رفع این مشکلات ایران را به چند کشور کوچک تقسیم کرد؟!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*