وضعیت نامناسب آسفالت جاده کسرکند به جکیگور خطراتی را برای خودروهای عبوری بوجود آورده است.

به غير از دو عامل انساني و خودروهای بی کیفیت داخلی ، جاده ها نيز تاثير بسياري در وقوع حوادث رانندگي دارند موضوعي كه در صورت استاندارد سازي و ترمیم آنها مي توان تا حد بسيار بالايي از آمار حوادث رانندگي مرگبار در بلوچستان بكاهد.

محورهای ارتباطی شهرستان کسرکند به تلنگ و سرباز در وضعیت بسیار نامطلوبی به سر می‌برند؛ این مسئله علاوه بر اینکه در شأن شهرستان نیست احتمال وقوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.

با توجه با اینکه این جاده در مسیر مواصلاتی دو شهرستان کسرکند و سرباز و بخش تلنگ است، روزانه صدها خودروی عبوری از این محور در مواجهه با چاله‌ها و تکه‌های آسفالت کنده شده که همچون پاره سنگی در وسط جاده وجود دارد، مجبور به ترمزهای خطرآفرین و تغییر جهت های ناگهانی می شوند.

در حال حاضر چاله های این جاده روز به روز عمیق‌تر می‌شوند و با سهل انگاری‌ها و کم کاری‌ها مسئولان ذیربط باعث به خطر افتادن جان هموطنان و بروز خسارات مالی بسیاری برای اهالی شده است.

چند سال پیش حوزه راه شهرستان راسک اقدام به ایمن سازی جاده نمود اما ادامه این مسیر که نهایتا پنجاه کیلومتر است، هیچگونه بهسازی، روکش یا آسفالتی نشده است و بیش از ۱۵ سال است که در خصوص نگهداری یا ترمیم این‌جاده توسط مسئولان اداره راه شهرستان کسرکند اقدامی صورت نگرفته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*