صدای پای کرونای هندی

عضو مجلس: سفرها از هند و پاکستان هنوز ادامه دارد

رسانک/ معین الدین سعیدی در مورد ضرورت برقراری محدودیت‌ها برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونای هندی گفت: معاون سازمان هواپیمایی اعلام کرد که تمام سفرها از هند و پاکستان لغو شده اما گزارش‌هایی به دست ما رسید که متوجه شدیم این اتفاق به صورت کامل نیفتاده است.

عضو مجلس ایران در خصوص ورود هندی‌های مبتلا به کرونا از مرز استان‌های همجوار به بوشهر گفت: در بوشهر تقریبا ۲۰ تبعه هندی اقامت دارند و گویا خبری مبنی بر ابتلای برخی از آن‌ها به ویروس کرونا شنیده شده است. ما برای استان بلوچستان و سیستان نگران هستیم؛ چرا که مرز زمینی با پاکستان داریم. هرچند که اختلافات بین هند و پاکستان باعث لغو ترددها از هند به پاکستان شده است اما صدای پای کرونای هندی به گوش می‌رسد.

سعیدی تأکید کرد: ما از مسئولان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که به صورت جدی به این ماجرا ورود کنند. همه راه‌های ارتباطی با هند باید بسته شود؛ چراکه گزارش‌های نگران کننده‌ای از هند به دست ما رسیده که این اتفاق نیفتاده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در پایان گفت: در کشورهای دیگر شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تزریق واکسن هستیم. این کشورها بخش‌هایی از جامعه خود را واکسینه کردند اما هنوز که هنوز است عزیزان وزارت بهداشت ما، به جای ارائه راه حل قطعی، مرثیه سرایی می‌کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*