صدای درد ما را در هرمزگان کسی نشنید

من نماینده خانواده های روستانشینان جاشکی هستم که دولت می خواد اموالشان را مصادره کند. صدای درد ما را در هرمزگان کسی نشنید. هر چقدر التماس کردیم کسی به درد ما توجه نکرد به همین خاطر به تهران می روم بلکه فریاد رسی پیدا شود.

پول ها به جیب پیمانکار رفت فلاکتش نصیب ما شد، می خواهند زندگیمان را مصادره کنند.

مردم برخی از روستاهای محروم جاشک که در سال ۱۳۹۱ با تشویق و هدایت دهیاران روستا، فرمانداری و جهاد کشاورزی به‌عنوان طرح اشتغال‌زایی یک هکتار زمین در مقابل ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی نام‌نویسی کردند و در قالب تعاونی‌های کشاورزی روستایی ساماندهی شدند.

متأسفانه به دلیل عدم نظارت نهادهای درگیر در این طرح ازجمله استانداری‌، فرمانداری‌، جهاد و بانک کشاورزی نه‌تنها شغل و درآمدی نصیبشان آنها نشد بلکه تسهیلات بانکی ۵ میلیارد تومانی بنام همین روستائیان اخذ و به‌حساب پیمانکار واریز شد و پیمانکار طرح را نیمه‌کاره رها کرد.

حالا ️این مردمان مانده‌اند با ۱۰ میلیارد تومان بدهی بانکی بعد از ۵ سال تلاش جهت رفع مشکل اکنون سرپناه ۱۲۰ خانوار در آستانه مصادره قرارگرفته است، این در حالی است نه طرحی تحویلشان شد و نه پولی به‌حسابشان رفته با بدهی که به نامشان بوده حالا شدند بدهکار میلیاردی‌، اکثر این افراد زنان بیوه و سرپرست خانوارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*