شهروند بلوچ : برای شکایت از رژیم جمهوری اسلامی حتی به سازمان ملل هم خواهم رفت

به گزارش رسانک، روز گذشته ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰، یک شهروند بلوچ به نام “محمد نیاز کهرازهی” رئیس صنف اتحادیه پارچه فروشان مرکز بلوچستان شهر دُزاپ بر اثر ابتلا به کرونا و کمبود دستگاه اکسیژن ساز جان خود را از دست داد.

امان الله کهرازهی برادر این شهروند در مراسم تشییع جنازه گفت: قاتل برادر من کرونا نیست، بلکه بیمارستان امام علی و مسئولان رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه می‌دهد: چهار روز برای یک تخت خالی به همه منت کردیم اما به ما تخت خالی ندادند؛ در حالی که نمکی وزیر بهداشت ادعا کرده که ۴۵۰ تخت خالی کرونایی در بلوچستان وجود دارد.

وی نسبت به عدم توان در مدیریت، مهار و کنترل ویروس کرونا توسط رژیم جمهوری اسلامی انتقاد کرده و گفته ما باید تا کی با بدبختی زندگی کنیم، مرد باشید تا کی ذلت تا کی بدبختی.

سردار امان الله می گوید ما در انتخابات شرکت کردیم اما اکنون جمهوری اسلامی با ما کاری ندارد. من این حرف ها را میزنم نهایتش مرا بازداشت خواهند کرد غلط دیگری نمی تواند بکند چون این رژیم یک خَیّر و خیرخواه را کشته است.

بدنبال عدم مسئولیت پذیری و بی کفایتی مسئولین در استان بلوچستان و سیستان و نیز مقامات حکومتی در بحران شیوع پاندمی کرونا مردم بلوچستان به شدت از رژیم نارضایتی خود را بروز می دهند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*