حضور مهدی مهدوی‌کیا در مسابقه‌ای با حضور سرمربی اسرائیلی و سخنان عجیب اسماعیل حسین زهی

به گزارش رسانک، حضور افتخاری مهدی‌ مهدوی‌کیا در تیم ستارگان عرب و بازی در مقابل تیم منتخب جهان که سرمربی آن فردی اسرائیلی بود، با واکنش‌ عضو مجلس ایران روبه‌رو شد.

اسماعیل حسین‌زهی، با طرح این ادعا که مهدوی‌کیا با حضور خود در این بازی «آتو دست دشمنان» داده است، گفت: سرمربی تیم ملی امید ایران باید پاسخگو باشد. 

گفتنی است که به مناسبت ورود «جام ملت‌های عرب» به تقویم فیفا بازی دوستانه‌ای میان ستارگان فوتبالی عرب و ستارگان جهان در کشور قطر برگزار شد.

 مهدی مهدوی‌کیا ستاره سابق تیم ملی ایران و سرمربی فعلی تیم ملی امید نیز به عنوان عضو افتخاری در تیم ستارگان عرب حضور داشت درحالی‌ که سرمربی تیم مقابل یعنی ستارگان جهان «آورام گرانت» اسرائیلی بود. 

اسماعیل‌ حسین‌زهی، عضو مجلس، در واکنش به حضور مهدوی‌کیا در تیم ستارگان عرب مقابل تیم منتخب جهان با سرمربیگری آورام گرانت گفت: «این مسابقه غیررسمی بوده و انتظار داشتیم مهدی مهدوی‌کیا در این بازی شرکت نمی‌کرد چون به رسمیت نشناختن اسرائیل از آرمان‌های ملت بزرگ ما است.» 

او با بیان اینکه مهدوی‌کیا در اروپا بازی کرده است و باید شرایط را درک می‌کرد، گفت: «جوانان ما او را الگوی خودشان می‌دانند. وقتی اعتقادی به این رژیم نداریم و این کشور تنها متخاصم جهان است که فلسطین را غصب کرده، نباید آتو به دست دشمنان می‌داد.» 

حسین‌زهی در ادامه خواستار پاسخگویی مهدوی‌کیا شد و دستگاه‌های مسئول خواست به این مسئله ورود کنند. 

سخنان اسماعیل حسین زهی در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰، نیروهای امنیتی و نظامی رژیم جمهوری اسلامی ایران با یورش به منطقه شیرآباد شهر دُزاپ ، ضمن تخریب چندین منزل مسکونی ، با تیراندازی مستقیم خود، بسیاری از شهروندان بلوچ را با گلوله های ساچمه ای زخمی کردند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*