به نام مردم به کام مدیران/درآمد های پنهانی شرکت مرزنشینان هیرمند کجا هزینه می شود؟

رسانک/ در سال های گذشته شرکت تعاونی مرزنشینان فعالیت خود را در شهرستان هیرمند آغاز نمود که قرار بود با جمع آوری سهام از مردم مرزنشین به یکی از بزرگترین شرکت های بزرگ در خصوص کسب درآمد تبدیل شود.

شهرستان هیرمند در شمال بلوچستان قرار دارد که با توجه به هم مرز بودن با کشور افغانستان از موقعیت جغرافیایی مناسبی جهت تبادل کالا با این کشور قرار دارد، روزانه بسیاری از ترانزیت های سراسر کشور از این مرز عبور می کنند و درآمد هنگفتی را در شهرستان به وجود می آورند.

جدا از موقعیت جغرافیایی مناسب شهرستان هیرمند، در سال های گذشته شرکت تعاونی مرزنشینان فعالیت خود را در این شهرستان آغاز نمود که قرار بود با جمع آوری سهام از مردم مرزنشین به یکی از بزرگترین شرکت های بزرگ در خصوص کسب درآمد تبدیل شود اما امروزه درب شرکت مرزنشینان دوست محمد به طرز عجیبی سالهاست بسته مانده و مدیران آن هیچ گاه پاسخگو مردم نشده اند.

از جمله فعالیت های شرکت مرزنشینان هیرمند را می توان به دستگاه ام آی آری اشاره کرد که در مرکز استان قرار دارد و روزانه درآمد هنگفتی از آن حاصل می آید، این درآمد نه تنها تاکنون به هیچ یک از مرزنشینان تعلق نگرفته است بلکه در برهه ای از زمان مدیران شرکت با توزیع مقدار اندکی اقلام که شامل پنج کیلو برنج و یک قوطی رب بوده است مردم را در سکوت نگه داشته اند.

امروزه که اختلاس های میلیاردی با توجه به بی تدبیری رژیم جمهوری اسلامی ایران رنگ روشنی به خود گرفته است می توان با پیگیری فعالیت های این شرکت درآمد های بزرگی از مدیران شرکت مرزنشینان هیرمند ارائه نمود؛ هزینه هایی که به صورت پنهانی به جیب مدیران می رود تا مردم همچنان در فقر و محرومیت زندگی کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*